Proppmätt

Har precis käkat tacoköttfärs med nachochips.
Man steker köttfärsen och kryddar den med tacokryddor som vanligt.
Sedan blandar man philadelphiaost och creme fraiche som man
lägger som ett täcke över köttfärsen i en ugnsfast form.
srö till sist ost över.
Stoppa in i ugnen till det fått färg.
Man äter detta med nachochips.
MUMSFILLIBABBA!
 Taco 
Nu känns det som om jag skulle behöva gå ut på en långpromenad.
Jag har redan varit ute en gång idag, men en gång till skulle inte skada efter
den här feta middagen.
Väntar på att Simon ska komma hem från Karlstad så att vi kan
gå ut tillsammans.
Ska ta och sms:a honom så att jag får reda på var han är.
Kl 21 ska jag kolla på film med knut.
Det var nån Beck-film som vi inte har sett.
Höres.

Kommentarer
Postat av: S A R A

gott :D

2008-01-27 @ 19:35:07
Postat av: Linda

Låter mumsigt! Det ska jag nog göra någon gång :-)

2008-01-27 @ 20:01:35
Postat av: Gubben

Låter gott!

2008-01-27 @ 21:34:50
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Anita

Jag vet att det är JÄTTE gott!

2008-01-27 @ 23:54:02
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0