Regnpromenad

 Thunderstorms 
Ja, här regnar det igen.
Ingen snö.
Gräsmattorna är gröna och regnet står som spön i backen.
Är detta vinterväder va?
Imars när man vill att det ska bli vår DÅ kommer vintern.
Det kan jag slå vad om.
DÅ kommer det att snöa och bli 15 -.
Skulle inte förvåna mig ett dugg.
Det här med vädret blir man inte klok på.
Nu ska jag gå på regnpromenad med Simon.
Han är ute och vallar mig då och då.
Kollar så att jag kommer ut.
Jag ringer honom när jag känner mig lat och inte vill gå, då
går han ut och går med mig.
SNÄLL VA?


Kommentarer
Postat av: cinis

Har han dej i koppel?? eller får du vara lös..hi hi , hälsa Simon

2008-01-16 @ 20:24:39
Postat av: Anita

Det är ju jätte bra idè. En slags "motivations kompis". Fin fint!!

2008-01-16 @ 23:22:22
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0