Tjejmiddag

image827
I morgon kommer det hit några "tjejer" från jobbet.
Vi ska laga mat tillsammans, äta, dricka och prata.
Jag kanske sparkar igång singstar om intresse finns.
Trevligt Va?
Vi har alltid trevligt tillsammans.
Det är ett härligt gäng.
Vi blir nog inte så många i morgonkväll.
7-8 st kanske, men det räcker, jag har ju inte så mycket plats.
Jag har köpt ingredienser så får vi se vad det blir i morgonkväll.
Det blir förrätt, varmrätt och efterrätt

Matlista:
* pasta * rökt lax * laxfilé i bitar * matlagningsgrädde
* avocado * keso * hummus * bröd *grönsaker * fetaost
* halumi * röd rom * kräftstjärtar * creme fraiche *  oliver
* brownie med mörk choklad

JÄKLAR nu glömde jag köpa doftljus till gästtoan.
Vårt avlopp STINKER där inne.
Jag har gjort rent det massor med ggr men det dröjer bara ett par
dagar så luktar det skunk där inne igen.
Jag måste ringa om det.
Får hälla i klorin men det är inte speciellt miljövänligt.
 Skunk 


Kommentarer
Postat av: Mia

Ser fram emot en trevlig kväll med kollegorna hemma hos Maggan, det blir allatid en rolig stund. Gärna lite singstar för min del.
See you.

2008-01-24 @ 21:13:15
Postat av: Anita

Guud va mysigt, jag vill oxå vara med!

2008-01-24 @ 22:42:12
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Gubben

Fyll på lite vatten i golvbrunnen.

2008-01-25 @ 10:42:07
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0