Världen är så liten

Läste ni bloggen om mina nya grannar?
De med småbarnen som bara skriker hela tiden?
Har ni läst i min blogg om gruppen från Östersund?
Marmalade Souls?
med min kompis Johanna Klemmé.
Det är trummisen i Marmalade Souls, Paddy Lawless, som flyttat in ovanför oss.
Snacka om att världen är bra liten!!

Var precis ute på promenad.
Det var skönt, inte fick jag ont i knät heller.
Kan ju bero på sällskapet......Tjockisen.

Nu ska jag kvällsfika, krypa ner i sängen med min man ....
och.......
kolla på två avsnitt av HEROES!!

Vad trodde ni då va??....Snuskhummrar.

Fråga om jag bytt till rena lakan?
Fråga om jag orkar?


Kommentarer
Postat av: Anita

Bytte du lakan i sängen va, va,VA? Orkarde du det eller, eller ELLER?

2008-01-09 @ 07:30:03
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0