Jag har blivit utmanad av Linda

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
1.Tvätta
2.Hänga tvätten
3.Vika tvätten
4.Sola
5. Ringa datasupport
Vad gjorde du för 10 år sedan? 
Jag bodde i Östersund, barnen var små och jag jobbade på en radiostation.
Vilka platser har du bott på? 
Freskvägen 11 i Östersund
Odenskogsvägen 66 i Östersund.
Allégatan 25 i Östersund
Stuguvägen 10 i Östersund
Rådhusgatan 32B i Östersund.
Skyttbacksvägen 5 i Skyttorp.
Kyrkogatan 9 i Tierp
Vikstavägen 18 i Skyttorp
Vetevägen 27 i Torvalla/ Östersund
Vetevägen 33 i Torvalla/Östersund
Kallkällvägen 10 i Östersund
Fänrik Stålsgata 88 Uppsla
Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
1.Bygga ett hus var jag ville i världen
2.Sluta jobba
3.Starta barnhem där det behövs
4.Bara jobba med välgörenhet.
5.Resa och se världen med min familj och mina vänner.

Jag utmanar Anita och Nina



Kommentarer
Postat av: Anita

Meeen vad du har flyttat mycket! :o/

2008-07-15 @ 17:41:55
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Meeeen va jobbig du är! Nu måste jag ju tänka på semestern.... :o)

2008-07-15 @ 20:51:31
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Vaa, inget bloggande på hele dagen? Vad gör du? :O)

2008-07-16 @ 16:32:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0