Latmaskar och Tvestjärtar

Latmaskarna sooooover.
dvs Jonny och Ludwig.
I dag skiner solen från en molnfri himmel.
Vi skulle åka in till stan idag och fylla på matförrådet där
hemma, samt fylla på dieseldunken till båten.
Jag tror vi gör det i em istället.
Nu vill jag bara sooooola!
Dricka kaffe, läsa och vara ute.
I morgon tar vi båten.
Idag ska jag sraya bort alla kusar.
Jag har köpt RADAR!!
I dag ska de döden döööö!
Jag snackar inte om barnfamiljen här brevid utan om
de förhatliga TVESTJÄRTARNA som invaderar
förtältet varje natt.
(Det är INGENTING jämfört med på Öland, Anita.
DÄR kunde man snacka om invassion)
Men det är ÄCKLIGT i alla fall.
Mer kaffe åt folket.
Jonny får koka nytt till sig när han behagar kliva upp.


Kommentarer
Postat av: Marina

"Lilla Tviggie Tvestjärt sov i Mormors öra ..."

...så passa dig ;o)

2008-07-01 @ 12:49:16
Postat av: Anita

dom e inte roliga, jag kommer ihåg hur ni hade det på Öland! Blääää - bort med dom!! :o/

2008-07-01 @ 18:16:01
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Näää...fyyy fan det är just därför jag trivs såå bra på söder....inte så mycket snuskar! Jag harat alla insekter men tvestjärtar är bland det värsta....blääää

2008-07-01 @ 19:32:47
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Anita

Blev du uppäten av Tvestjärtarna.....eller kanske av grannarna?

2008-07-01 @ 21:24:43
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0