Lite si och så

Det blir lite si och så med bloggandet när man har semester.
I dag vaknade jag kl 6 och solen strååååålade.
Somnade om i ett par timmar, sedan väckte jag Jonny och Ludwig.
Ludde hade fått nog av husvagnslivet för ett tag så honom skjutsade
vi hem till stan vid tiotiden.
Jag och Jonny var ute vid båten vid 11 och hae en UNDERBAR dag på sjön.
Jag har solat och är numer JÄTTEBRUN.
Jonny däremot är ju av en annan hudtyp, så han är lite mer åt det RÖDA hållet.
Hehe...det är ett säkert tecken på att sommaren är här.
(bilder kommer kanske i morgon)
Jag hoppas att solvädret håller i sig för vi vill ut på böljan den blå
i morgon igen.
Nu ska jag och Jonny mysa ner oss i sängen och "kolla på film".
Syrran, Pelle och Lars är på väg ner.
De dumpar Lasr inne i stan hos Ludde och åker vidare till Västerås i morgon
på POWERMEET.
De kommer hit till campingen på söndag då de hyrt stuga här i över en vecka.
Det kommer bli skitskoj.
Vi hörs igen i morgon då ska jag lägga in bilder me´.
I morgon är det fredag, men det skiter väl jag i för jag har SEMESTER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0