Städdag


Idag måste jag röja här hemma innan vi åker
ut till husvagnen.
Jag tvättade igår så det ska bara vikas och stoppas bort.
Jonny har en del fiskegrjer som ska ner i källaren.
Det måste dammsugas och skuras lite golv.
Killarna måste röja på sina rum och framför allt
BÄDDA RENT I SÄNGARNA.
Jag har bara ett problem.
Miitt högra knä ser ut som en fotboll idag och det
dunkar och värker.
Inte bra att gå och stå i 48 timmar, sån´t gillar
inte mitt knä.
Jag får vara arbetsledare helt enkelt.
DET är jag bra på.

Kommentarer
Postat av: Anita

Du kan få komma till hit och sitta på mitt kontor och vara arbetsledare så städar jag hos dej! ;o)

2008-07-21 @ 11:44:10
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0