Utmaning

Gubben har utmanat mig.
Hmm.....sicken en.

1. Vilken hemlig dröm har du ännu inte uppfyllt?

A. Att starta ett eget café
B.  Att få ta friår från mitt jobb och bara ägna mig åt mig själv. Resa, lära mig Italienska. Gå på Gestaltterapi.
 2. Vad är det som hindrar dig från att uppfylla denna dröm?

A. Jag är en fegis och jag har fram till nu inte haft de ekonomiska förutsättningarna.
B. Bara ekonomi.
3. Hur viktig är denna dröm - och dess uppfyllande - för dig?

Njae.......inte så vidare het. Jag lever ett sjysst liv utan dessa drömmar.
3. NÄR kommer din dröm att vara uppfylld?
?????????????????Ja, säg det. När vi inte behöver leva på två löner.
4. Vad tycker du saknas på Gubbens blogg?
VA!!?? Inget rosa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0