9 dagar

9 arbetsdagar till semestern.
4 denna veckan och 5 nästa vecka.
Tiiiiiideeeeeen  gåååååår låååååångsaaaaamt nuuuuu.
Vi har fortfarande många barn på jobbet, nästan ingen har gått på
sommarledighet ännu och vi har massor med sommarstäd att göra.
Äääähh, man ska inte oroa sig. Vi hinner det vi hinner.
I dag åker Jonny till Norge, men han blir inte borta länge.
Han kommer hem ikväll igen.
Snart är det midsommar.
Jag och Jonny kommer nog att vara i husvagnen.
Killarna ska på fest var och en för sig.
Om det är ok för Ludwig att vi åker, annars så stannar vi hemma.
Nu ska jag göra mig iordning, vi ses ikväll.
Ha en bra måndag.
Glöm inte att snart är det fredag igen.






Kommentarer
Postat av: Anita

Jag har 15 dagar kvar att jobba...

2008-06-16 @ 07:38:29
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

...å jag e redan ledig..;o)

2008-06-16 @ 12:31:11
Postat av: Nina

Jag har tre veckor kvar suck

2008-06-16 @ 21:18:02
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0