Det här ska bli...

...spännande.
Att bo i husvagnen och lämna killarna ensamna hemma.
Har jag något hem att komma hem till i Augusti?
That´s the question.
Om hemmet står kvar där jag lämnade det, kommer det se ut som ett hem?
Eller en soptipp?
Jag tror på det senare alternativet.
Har killarna lagat någon mat?
Jag menar förutom färdiga Findusrätter och nudlar.
Kommer de att sova bort hela dagarna?
Kommer de att ha någon solbränna överhuvudtaget efter lovet?
Med alla dessa frågetecken i mitt huvud så lämnar
jag min lägenhet på fredag.
KUSLIGT!
P.S Klart att jag ska blogga hela semestern. Jag har ju en dongel ju.


Kommentarer
Postat av: cinis

Jag e såååå avis på dej puss på rumpan...

2008-06-25 @ 20:25:11
Postat av: Nina

Du är modig duu..... :o)

2008-06-25 @ 20:28:10
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Hahahah!!!...Jag tror INTE att du håller dej borta från lägenheten hela din semestern....det fixar du aldrig!!!!!!!!! :O) <3

2008-06-25 @ 21:37:02
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0