Midsommar forts...

Väckte min sovande man ur hans skönhetssömn.
SLUTA SOV!!!...vrålade jag(nästan)
Jag har tråkigt, vad ska i göra?
Ska vi ta en promenad frågade Jonny.
Ok, sa jag.
Vi gick upp på vägen och gick förbi busshållsplatsen.
Ska vi kolla busstiderna till stan? frågade jag.
Det går en buss om ca 45 minuter.
Ska vi ta den och sedan forstätta ut till Lövsatlöt kanske?
Sagt och gjort.
Tillbaks till husvagnen.
Ringde Kent och Eva.
Hej! Vi har tråkigt, får vi komma och våldgästa?
KUL! sa dom.
Kl 19.45 gick bussen.
Kl 20.45 klev in på deras altan.
Kul kväll med skratt och dans och mycket vin.
kl 00.30 tog vi bussen tillbaks på campingen igen.
Det är skönt att kunna vara lite spontan.
Lite wild and crazy som vi säger hemma i staterna.
Nu väntar en slapp lördag i husvagnen.
Jag har suttit i morgonsolen och läst.
Jonny fixar kaffe och jag har precis ätit frukost.
Om 1 vecka har vi SEMESTER!!!!



Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt, härligt..

2008-06-21 @ 14:06:24
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Anita

Hihihih...ni e ju dom rätta camparna ni! :O)

2008-06-21 @ 17:51:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0