Midsommarafton

Vaknade kl 5 i morse av det ösregnade utanför husvagnen.
TYPISKT! tänkte jag och somnade om.
Vaknade igen kl 8 och gicj ut till solsken och
fågelkvitter.
Härligt tänkte jag.
Drack kaffe och åt frukost i det gröna med min man.
Härligt tänkte jag.
Kl 10 åkte vi in till stan, hämta de barn, duschade och
räddade en vän i nöd.
Kl 11.30 var hela familjen tillbaks i husvagnen.
Mysig eftermiddag med mina barn och min man.
Livet är underbart tänkte jag.
Vi drack lite öl åt midsommarmat ( sill och potatis sedan grillat)
Killarna satt utanför husvagnen och skrattade, busade, sjöng och
spelade gitarr.
Åååå....vad mysigt tänkte jag.
Efter maten så sprang killarna till bussen.
Calle ska på fest i G:a Uppsala.
Ludde ska på grillfest i Nybygård.
Knut ska på fest i Knutby(det är humor).
Jag blev alldeles tårögd när de försvann men bussen alla tre.
Jag börjar bli gammal tänkte jag.
Nu sitter vi här, jag och Jonny som två "panchissar".
Regnet har återvänt, Jonny sover i en badenbaden och jag bloggar.
Precis som vanligt tänker jag.



Kommentarer
Postat av: Marina

Måste önska Maggan med familj Glad Midsommar....tänkte jag..;o)

2008-06-20 @ 17:15:17
Postat av: Anita

Vräk din man ur stolen och skrik skål....tänkte jag!

2008-06-20 @ 17:37:39
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Min midsommar var oxå härlig och alla försvann ut men nu ska jag å Tony muusa så det så..Tänkte jag!

2008-06-20 @ 23:57:56
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Madde

hoppas du väckt honom brutalt...här ska fan inte savas...;)

2008-06-21 @ 00:48:03
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0