Picknick & Husvagn

I morgonkväll ska jag på picknick, eller som farsan sa:
- Nu ska vi ut å nicka me picken, hehehe....
Årets sommarfest ska v ha utomhus med kubbspel och
Boule.
Heter det boccia eller boule?
Jag blir nog inte så långlivad på festen!!!!
Hör och häpna.
Jonny hämtar mig senast 23, sen drar vi till husvagnen.
Men innan fest och helg så ska jag arbeta en hel dag och ha
sommarfest med barnen.
Enligt tradition så tackar vi av våra äldsta barn med en sommarfest.
Sång och glass och presenter.
Precis som det ska vara.
Nu har jag en massa måsten att göra som jag inte ens orkar tänka på.
Bluäääähh!!!

Kommentarer
Postat av: Anita

När Jonny kommer klockan 23 då har du redan gått på Etage - eller vad tror ni andra? ;O)

2008-06-12 @ 19:20:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0