Rondeller

Uppsala måste leda ligan över flest rondeller nu alltså.
Bara mellan hemma och mitt arbete så kör jag i sex rondeller.
Det jobbiga är att ingen(förutom jag då) verkar kunna köra i de j....la
rondelelrna.
Jag håller på att krocka varenda dag med idioter som ligger i fel fil och som inte har
vett att blinka och som bara kör som om de var ensam på vägarna.
Nyss höll Jonny på att köra in i baken på en gubbe som stannade mitt i rondellen
för att släppa in en annan gubbe i rondellen.
Jag blir tokig.
Jag låter om min pappa gjorde, när jag är ute och kör.
- Flytta på dig, GUBBJÄVEL!!
- Men för faan, har du polio i dojjan?
- Tänk att det går lika bra att svänga utan att blinka, kärring!
- Jag visste inte att de tillverkar nya fina bilar utan GASPEDAL!!


Kommentarer
Postat av: Anita

Pelle låter likadan som du när han kör bil! Jag är lugn som en filbunke.....nooot! ;o)

2008-06-22 @ 19:40:50
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Marina

Samma här.....jag är bitchigast i bilen...ärvt efter käre Far..:/

2008-06-22 @ 20:06:06
Postat av: Lena

Lung som en filbunke, det är jag!

2008-06-23 @ 13:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0