Sol men kallt

Så ser det ut på morgonen här i Uppsala.
Inte ett moln men bara 10ºC.
Brrr...
Bättre än ösregnet som var i går iallafall.
8 arbetsdagar till semestern.
Nu räknar jag ner.
Ni som läser detta kanske inte tror att jag trivs på
mitt jobb men så är det inte.
Jag vill bara ha semester.
Lata mig ute i husvagnen, sola, vara ute med båten.
Ahhhh...vad härligt.

Det luktar konstigt i mitt kylskåp, lök eller något.
Jag vet inte vad det är och det är bara jag som känner det.
Jag får skura det och se vad som gömmer sig i vrårna.......GROUSE!!

En skön tisdag önskar jag er.

Kommentarer
Postat av: Anita

Jga måste oxå städa i kylen idag för jag skall handla.

2008-06-17 @ 07:41:46
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0