Sommarfest -08

När festen började igår så sken solen från en
klarblå himmel (nästan).
Men eftersom det kommit 10 mm regn på bara 30 minuter så var
gräsmattorna genomblöta så vi bestämde oss att ha festen på
jobbet i alla fall.
I vanlig ordning så var det mycket skratt och tokiga lekar.
Stafetterna var skojiga, vilken tävlingsanda folk har.
De höll på att slå ihjäl varandra för att få tag på några potatisar
på en matta.
Norsk karekoke var en hit, guuuud vadjag skrattade.
När folk skulle sätta en galge mellan knäna, stoppa en enkrona
som en monokel på ögat och använda den andra galgen som styre, springa
och låta som en motorcykel så tog syret slut.
Vi skrattade så att vi dog.
Vilka underbara kollegor jag har fina vänner och roliga typer.
LOVE YOU!
Åsså lite bilder förståss.
  
Festfixarna!

Men se vem dök upp....hihi....ingen fest utan Simon.

Pax för att köra ,sa Fia.

Kaffe efter maten måste man ha ( med lite Kahluuha i).

Lina och Paula i rökrutan.

Öööööhhnnn!     Ööööhhnnn!     Ööööhhhnnn!

Det är MIIIINA! potatisar. Det är på liv och död....allvarliga saker, ingenting att skämta om.

Norsk karekoke

Vimmelbilder

Jag sitter här och funderar på om jag ska åka hem, eller inte.








Kommentarer
Postat av: Madde

Haha...underbart trevligt ni verkar ha...du ska vara glad att du trivs med dina kolleger...:)

2008-06-14 @ 10:11:43
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Anita

Ja guuud va kul! Var glad att du har såna arbetskamrater. Jag har inte ens några!

2008-06-14 @ 10:19:51
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

Va skönt med perfekta arbetskamrater. Det är inte alla som har det!

2008-06-14 @ 11:43:38
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jaha...nu kommer ångesten. Hatar när jag inte var med. Ser så roligt ut. Ska aldrig hoppa över en personalfest!

2008-06-14 @ 14:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0