Tappa inte sugen...

...världen är full av tappade sugar.
Men just nu har jag tappat sugen.
Jag vill ha semester
( ifall det var någon som hade glömt det)
Semesterveckorna börjar ta form nu.
Första veckan ska vi bara slappa ute i
husvagnen och ta det lugnt.
Kanske åka båt om det är soligt och den är ledig.
Lördagen den 6/7 kommer Anita, Pelle och kanske Lars.
De ska hyra en stuga på "vår" camping.
Vi ska fortätta med vår slappa, lata livsstil.
Bara sola, bada och åka båt.
Lördagen den 12/7 åker vi till Norrtälje och hälsar på kusin Anna.
Ännu en lat vecka väntar.
Vi kanske tar en sväng till Stockholm.
Shoppar, käkar gott och sover på hotell
Fredagen den 18/7 är det ROCKWEEKEND.
Rock ´n roll hela helgen.
Se här!
Ytterligare två slappa semesterveckor i husvagnen.
Första helgen i Augusti kanske vi åker upp på Storsjöyran.
Men bara kanske.
Vad tycks?
Lat och härlig semester va?
Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar.

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Töntigt att åka på Rockweekend tydker jag faktiskt....:(

2008-06-24 @ 16:57:40
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad mysigt det låter!

Jag har 3 veckor kvar att jobba innan semestern.

STOR SUCK!

2008-06-24 @ 17:14:06
Postat av: Anita

Det låter som en bra semester ni kommer att få!

2008-06-24 @ 20:18:23
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Madde

Har du redan tagit semester? Från bloggandet menar jag? Skärpning...flera uppdateringar tack....;)

2008-06-24 @ 21:58:39
URL: http://nikkinin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0