Tortyr

Nu är jag klar med sommarens tortyr.
Jag har bävat länge, men nu var det dags.
Snart är semestern här då kan man inte gå runt på
campingen och se ut som jag nyss gjorde.
Nu är jag klar.
Blodet rinner men det är sån´t man får ta.
Tortyrredskapet som jag skriver om heter:
Silk épil.

Skivorna snurrar mot varandra och rycker upp håret med rot och allt.
Jag har tagit benen.
Bikinilinjen tar jag när jag varit på apoteket och köpt bedövningssalva.
Detta är ingen lek tjejer.
Det gör SKITONT!!
P.S Har ni hår på tårna?


Kommentarer
Postat av: Marina

Herregud männska...använd rakhyvel...! Okej att det får bli lite oftare men.....håren på tårna går också bort med hyvel..;o)

2008-06-22 @ 21:27:42
Postat av: Nina

Silkepil det är grejer det! Det räcker offtast med en eller kanske två ggr per sommar.

Och jaa jag har tåhår inte mycket men det har väl alla!? eller?

2008-06-22 @ 21:32:40
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Anita

Våga vägra Silk èpil! Jag kör med hyvel, det gör inte ont, funkar även på håriga tår. :O)

2008-06-22 @ 22:44:04
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Här är en som inte använder varken, eller. Har inge hår att ta bort, bra va!!

2008-06-23 @ 13:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0