Tur man har...

... fans......hihi.
Här får man skäll om inte bloggen uppdateras
minst varannan timme.(åtminstonde kvällstid).
Hade gäst igår.
Vi förde över lite musik och bilder till hennes nya
hårddisk.
Sedan kollade vi på Allsång på Skansen.
Jag skulle vilja vara på plats någon gång och se
"Allsång" live.
Då skulle gästerna vara:
Björn skifs
Johan Glantz
Veronica Maggio
Lisa Nilsson
och Europe.
(nu tänkte jag endast svenska artister)
The Ark kan också få vara med och Bo KaspersOrkester
Nu är mitt kaffe snart slut.
Jag ska på arbetet och göra lite nytta.
Nu är det bara 3 dagar kvar.
3 dagar.
3 lååååånga, seeeeega daaaaaagar!
Detta är min favvo semesterlåt.
(lyssna och njut)
Semester




Kommentarer
Postat av: Madde

Hehe...jaa jag hade lite tråkigt igår och då brukar det pigga upp att läsa din blogg ju...;)

2008-06-25 @ 15:14:09
URL: http://nikkinin.blogg.se/
Postat av: Anita

Jag vill oxå gå på Skansen och dra en apa i svansen!

2008-06-25 @ 18:03:24
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0