Velpotta

Ringde upp och väckte Jonny, jag skrek att -NU MÅSTE DU VAKNA
JAG VILL SOLA.
JAG VILL HA KAFFE!!!
Sömndrucken kom han ner och tittade på mig, som med panik i
blicken satt och hyperventilerade vid köksbordet.
- Vi kan väl åka ut med båten, sa jag.
- Då måste vi först åka ut till båten för att hämta dunken, för att
åka tillbaks till stan och fylla på diesel för att sedan åka till
båten igen, svarade han då.
- Vi åker ut och solar vid husvagnen då, sa Jonny
-ok, sa jag.
DÅ gick solen i moln.
Skönt! Nu har vi bestämt att ta en låååångpromenad och sedan röja
i Knuttes rum.
Lugn som en filbunke lutade jag mig tillbaks och sippade på mitt kaffe.
Nu skiner solen igen och jag känner paniken accellerera.
Kan ni förstå att jag tycker det är skönt när hösten kommer?

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jobbigt ;D

2008-06-15 @ 10:32:58
URL: http://mordisk.blogg.se/
Postat av: Anita

Meeen ge dig - åk till husvagnen och låt Knutte städa sitt eget rum eller ingår städnungen i han hyra, isf vill jag oxå hyra av dig och han kan flytta hit bland de andra små grisarna!

2008-06-15 @ 10:47:08
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0