After Work

Världen är bra liten.
Precis när jag sitter här och funderar på om jag ska smsa Anna och fråga henne vad hon ska göra ikväll så
plingar det på msn.
Det var Anna som frågade om vi ska gå ut och ta en öl ikväll.
hihi......lite skoj tycker jag.
Självklart sa jag.
Då kan jag ta mina nya kläder.
Calle ska ändå ut med kompisar och Knut ska på After Work med sina arbetskamrater.
Det är inte så ofta som jag bara har mig själv att tänka på.
Det känns lite lyxigt faktiskt.
Friday, Friday Friday

Kommentarer
Postat av: cinis

Ååååå,, ha så kul. själv har jag varit på hundspann tävling på isen..vi blev diskad..för små sa dommarn,,va då små !!!!

2008-03-28 @ 18:35:22
Postat av: Anita

Ha det så kul då din "festprincessa! Jag skall ut med Marina imorgon å ta en öl så de så....!
Puss å Kram Skumanan! ;oD

2008-03-28 @ 18:45:24
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Madde

Fan..jag vill också gå ut på puben....och vi va och åt nu på väg hem från handlingen och tog faktiskt en öl...:)

2008-03-28 @ 19:27:28
URL: http://nikkinin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0