Annandag Påsk

Idag har jag lite ärenden att göra.
B la måste jag upp på Gränby och hämta ut Luddes tågbiljett.
Han är nervös för att åka tåg själv, och jag är nervös för att släppa iväg honom själv.
Min bäbis....hehe.
Jag kommer nog inte att vara lugn förrän han kommit fram till Östersund i morgonkväll.
Tänkte dyka in på Gina Tricot och kolla om det finns svart/vit randiga långärmade t-shirts.
Jag vill ha under en tunika som jag köpte för ett tag sedan.
Tror jag ska göra en kycklinggryta med ris till middag, nu vill inte jag heller ha någe mer påskmat.
Solen skiner idag också så en promenad blir det väl fram emot eftermiddagen.
Undrar om Simon har lust att hänga på?
Men först vankas lite kaffe.
Jag drack inget kaffe på hela dagen igår, det var nog därför som jag var själmordsbenägen tror jag.
Idag mår jag mycket bättre.
Men som sagt, först KAFFE!!
image1094





Kommentarer
Postat av: Anita

Se till att Ludwig har alla våra telefonnummer inlagda på sin mobil. Så att han kan nå vem som helst av oss när han vill

2008-03-24 @ 10:55:26
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0