Arrrgh

Man kan ju bli galen.
Efter en timmas väntan på pizzan så får jag FEL PIZZA!
Jag ville ha köttfärs, lök och champinjoner, istället får jag en kycklingpizza
med kebabsås och en massa crap.
Så blir de sura på pizzerian för att jag inte vill behålla den.
Jag får stå här och känna mig som ett miffo för att DE har gjort fel.
Snacka om service!!
PUCKON!
Nu får jag vänta ytterligare på min pizza, desutom är de sur på mig.
Typiskt min otur.
Synd att inte Jonny är hemma, han hade fixat det här bättre än mig.
Tur att Knut är hemma, det var han som ringde och fixade.
Jag är världens fegis när det gäller sånna här grejer.
Nu beställer vi inte från PIZZAKURIREN  någon mer gång.
Sist vi beställde så fick Knut en barnpizza.
Nu bojkottar vi dem.
När de inte ens kan be om ursäkt.
USCH! Vad arg jag är nu.

Kommentarer
Postat av: Anita

Dålig stil tycker ag med!

2008-03-16 @ 17:36:31
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0