Bloggtorka

Jag har skrivit blogg varje dag sedan Augusti 2006.
Den här veckan har jag haft bloggtorka, vet inte riktigt vad jag ska skriva
om när jag sätter mig framför datorn.
Det har inte hänt förut.
Tänkte häromdagen att jag kanske ska ha ett uppehåll, men då tappar jag ju en massa läsare
och det vill jag ju inte heller.
Jag tycker bara att jag skriver om samma saker hela tiden.
Promenader, fester, städa.
Fester, städa, promenader.
Fast å andra sidan så är det mitt liv just nu.
Om ett tag så kanske jag skriver om andra saker.
Jag bloggar väl påå ett tag till, motivationen kanske kommer tillbaks snart.
Tack alla ni som så ihärdigt går in här och läser om mig och mitt liv varje dag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Det är klart du ska fortsätta, tycker att detär jätteroligt att läsa om ditt liv och leverne.

2008-03-13 @ 17:56:47
Postat av: Nina

Heja Maggan!

2008-03-13 @ 22:22:49
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Tänk inte att du skriver för andra, utan att du skriver för DIG!

2008-03-14 @ 19:46:53
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0