De va de de

 Sad 
En hel söndag som bara har försvunnit.
jag har deppat bort en hel dag,
stackars mig....buhuhu.
Snart börjar Skärgårddoktorn, då kan jag drömma mig bort med
Dr Johan Sten i 1 timme.
Hihihi......guuuud va töntig jag är,
Sitter och funderar på om jag ska orka fixa till mig och gå ut på lokal i kväll.
Kanske ringa Anna eller nån...men det verar lite jobbigt.
Vet inte ens om det är öppet nere på stan ikväll.
Får se efter Skärgårdsdoktor om jag orkar ringa någon.
Simon ska till Stockholm och gå på club.
Anna kan ju kanske vara hemma.
Vi får se.....jag kanske deppar ihop och går och lägger mig istället.
 Sad 


Kommentarer
Postat av: Marina

Har förgäves försökt att hitta en länk till SnickarMattes kalsongvisning i en av kvällsstidningarnas bilagor härom dagen - men - de lägger ut all möjlig skit men tyvärr inte det...
*sorry*

2008-03-23 @ 19:17:37
Postat av: Anita

Nähä du! Nu jäklar ger du dej iväg ut! Ring nu upp nån och hitta på nåt kul.
Nu på stubinen, inte sen...NU! ;oD

2008-03-23 @ 19:18:35
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0