Flustret

Efter ett par öl på O`Connors så ville jag och Anna gå vidare.
Det blev Flustret, gamla hederliga "Flurran".
Vi kom ganska tidigt, redanvid 22.30, så det var inte så mycket folk.
Men det fylldes på ganska fort.
Vi hade roligt, dansade mycket.
Kl 2 fick jag ett sms av Eva, hon och hennes jobb var på Etage, bla Knut.
Eftersom jag hade tappat bort Anna och inte kunde få tag på henne så gick jag dit.
Hahaha...alltid Etage.
Jag lyckas hamna där jämt.
Det var en rolig kväll.
Nu sitter jag här och väntar på att Knut ska komma upp.
Vi skulle åka på Gränby idag, han ska köpa nya jeans.
Kl 13 ska han åka Ålandsbåt, Ekerölinjen.
Han orkar väl inte, stackaren.
Det är tufft att ligga på topp.
Alla kan ju inte vara lika härdade som jag  :)
image1127

Kommentarer
Postat av: Anita

Du får skicka Knut på träningsläger!

2008-03-29 @ 11:41:46
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0