Fredag em

Fins det något härligare än en fredagseftermiddag?
Tror knappast det.
Man vet att man har hela låååååånga helgen framför sig.
VIPS! Så är det söndagkväll, men just här och nuu så struntar man i det.
För JUST NU är det fredag eftermiddag.
Jag NJUUUUTER!
Jag har slutat tidigt, handlat mat och shoppat kläder.
Härligt mår man efter lite shopping.
Jag handlade en top och en kofta på Gina Tricot och stickade boot top på Lindex.
Boot top är typ en lång stickad mudd som man sätter längst upp på sina skor.
Nu ska jag sluta ögonen en stund, jag är jättetrött.

Kommentarer
Postat av: Anita

God Natt då! ;oD

2008-03-28 @ 15:59:46
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Marina

Jag har varit i Sundsvall/Birsta idag - där har de ju Gina Trikå - jag tog två t-shirt-klännigar i rosa och lila och en grå liten kofta med trekvartsärm....Hängde tillbaka allt..:o(

2008-03-28 @ 23:22:43
Postat av: Anonym

Jag har oxå köpt boot tops på Lindex :o) Funkar lika bra på korta skor!

2008-03-29 @ 09:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0