Glad Påsk

Idag vill jag önska alla en riktigt Glad Påsk.
Hoppas ni får en skön påskafton med mycket god mat och dryck.
Själv ska vi käka värsta påskbordet.
Jag försökte tänka smått när jag planerade, men det blir ju masoor ialla fall.
Det blir sill, potatis, ägg, påskskinka, köttbullar, prinskorv, Janssons, omelett, ostbricka, räkor, romsås, lax
och lite annat smått och gott.
Jonny hinner precis äta påsklunchen innan han åker till Norge för att fiska med Gubben i en vecka.
Hoppas de kommer hem med många rödingar till mig.
Nu ska jag ricka kaffe och läsa en nättidning innan jag ska sätta fart.
Undrar om man ska göra en västerbottenpaj också?
image1090


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kommer! :o)
Du är duktig på att laga mat och jag är jätte duktig på att äta! :o)

2008-03-22 @ 10:04:37
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: cinis

Glad Påsk..jag e oxå duktig att ät mumsiga påsk bord..Härligt för gallan---.puss

2008-03-22 @ 10:10:17
Postat av: Anita

Glad Påsk på er med! Vi har oxå massor med mat, fattar inte hur jag bär mig åt.

2008-03-22 @ 10:10:22
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0