Här e jag

Det var skoj hos Simon igår.
Men Robin blev sjuk så han stannade hemma.
Lenita mådde inte heller bra så hon åkte också hem.
På Slutet var det bara jag och Simon kvar.
Världens konstigaste par skulle på Flustret.
Först var det näst intill omöjligt att få en taxi och när vi väl kom fram så var kl halv ett
och kön var ½ km lång.
Suck! tänkte vi och gick på Etage.
Där var det mycket folk men inga man "kände".
Simon fick hemlängtan och åkte hem.
Knut kom och festade med sin mamma till morgonen.
Ja, vilken strulig kväll.
Om melodifestivalen säger jag bara att det var väl rätt låt som vann.
Jag gillar inte Perelli, hon ser ut som en transa.
Hon ser ut som om hon har satt på sig ett diadem och sedan rakat bort allt håret framför.
Men man ska väl rösta på låtarna, inte på hur artisterna ser ut.
Jag röstade faktiskt på Sanna Nielsen.
Jag tror att hennes låt skulle ha större chanser i den stora finalen.
Men Perellis låt var väl bät antar jag.
Simon skrek av lycka när hon vann.
Ja ja....det är Simon det.
Bilder kommer senare, min kamera ligger hos Simon. Jag ska ta mig en promenad dit
lite senare och hämta cyklen och lite andra saker.
Just nu orkar jag inte.
Sitter och funderar på om ma ska beställa en pizza.
Hörs sen.
Kraam.
...å du Nina!.....ja, lite.

Kommentarer
Postat av: Anita

Party Pingla där!

2008-03-16 @ 13:33:21
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0