Inget på Tv:n

Tycker aldrig att det finns något att se på tv nu förtiden.
Man har 60 kanaler men ingenting att se.
När man var barn hade vi två kanaler, men det fanns alltid något att kolla på.
Har man blivit mer kräsen med åren?
Jag gillar Brothers and Sisters, men det går så sent på tisdgaskvällarna att jag inte orkar stanna uppe och titta.
Skärgårddoktorn på söndgaseftermiddagarna gillar jag.
Nu ska Äntligen hemma börja igen, det brukar jag också se.
I kväll är det en film på 3:an med Sandra Bullock kl 21.
Jag kanske "offrar" mig på den.
Jag sätter mig en stund och zappar så kanske det dyker upp nåt på "dumburken" så småningom.
Ha en skön kväll i tv-soffan.
image1061


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker som du, det är sällan nåt bra på TV. Å andra sidan så måste man ju inte sitta framför "burken" kväll efter kväll. Man kan ju läsa eller knyppla eller blogga eller älska, eller bada, eller meditera eller skriva brev, eller städa lådor eller gå och lägga sig!

2008-03-17 @ 21:21:47
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0