Kul fest

Det var roligt i går.
Festen var lyckad.
Jag tror att alla som kom hade det trevligt.
Vårt fit(t)ness tema blev en succé.
Maten var underbart god, vi åt.
*pastasallad med kyckling
*coscossallad med bönor
*nötpastrami med fetaostdressing
*rökt lax med romsås
*västerbottenpaj med kantareller
*bröd.
Allt detta fick vi för 140 kr/person från Goda Mackan här i uppsala.

Vi lekte och dansade till natten.
När festen var slut och jag satt i taxin för att åka hem så kom jag
och Maria på att vi kunde ju åka ner till Etage och kolla läget.
Vilken ovanlig idé va?
Där stannade vi till stägning.
Jag buggade med en stor kille som slängde iväg mig över halva
dansgolvet så jag slog i backen och landade rakt på mitt
onda knä, som förövrigt inte var så ont längre.
Men NU är det det.
NU är mitt knä svullet som en lite mindre fotboll igen.
Jippi!!.....Noooot!
Idag måste jag in till jobbet och kolla så att allt är i sin ordning där.
Men först ska jag be den lilla gubben, som sitter i mitt huvud och hamrar,
att han genast ska sluta!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha..ditt fyllo!

2008-03-08 @ 11:12:32
URL: http://www.nikkinin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0