Man tror man har...

Lånade ut min cykel till Ludde härom kvällen när han skulle till en kompis.
Idag när jag ska ta cykeln på jobbet så hittar jag inte nyckeln.
Är det inte typiskt.
Inte har han hängt tillbaks nyckeln på sin plats heller.
Näääää.
Jag har letat och letat...t om ringt och väckt honom uppe i Östersund.
Men inte kommer han ihåg var den nyckeln är inte.
Typskt ungar!!
Skulle inte förvåna mig om han har den i sin jackficka som hänger i syrrans hall  60 mil härifrån.
Nu får jag ta bussen istället.
Det tar minst 45 minuter att åka buss till mitt jobb, ca 20 minuter att cykla.
Det är värdefulla minutrar på morgonen.
Det är inte utan att man blir lite småsur.
Grrr!!
Anledningen till att jag inte tar bilen nu på morgonen är att jag ska till Fia på after work i em.
Får väl ta en taxi hem ikväll då istället för att cykla (kanske lika bra förresten).
Hej och hå,
Luden tå.


 


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja nog är det väl typiskt. Men Ludde fick sitt straff när du ringde och väckte honom. Han var nämligen uppe tills klockan var över 2 i natt. :oD

2008-03-27 @ 08:34:06
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0