Måndag

Idag ska jag öppna.
En kollega är sjuk så jag åker till arbetet
istället för henne.
Jag börjar egentligen 7.30 så det är nästan ingen skilnad.
Fast när klockan ringer 5.30 så känns det att man lever.
Som vanligt så har helgen bara rusat förbi i 190.
Nu är det måndag igen.
Den här veckan kommer att bli lite lugnare än den förra.
Inga kvällsmöten....skönt.
Jag har inget emot kvällsmöten, det blir bara jobbigt när det blir flera
kvällar efter varandra.
Idag ska jag gå hem från jobbet, det är så skönt med måndagar, att jag
kan ta min promenad på dagen när det är ljust och förhoppningsvis sol ute.
Just nu är det regningt och dimma, men det kan ju lysa upp under dagen om jag har tur.
Jag önskar er alla en trevlig måndag och till Linda säger jag: Krya på dig!



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket!

2008-03-10 @ 08:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0