Min bäbis är sjuk

Jag är så ledsen.
Min dator är såååååå seeeeeg.
Det är som om man har hällt sirap i den.
Den funkar, men det tog 15 minuter att starta upp den.
Den hackar och håller på.
VILL INTE!!!
Datorer ska liksom bara funka tycker jag.
Undrar vart man ringer för support, jag min slarvmajja hittar inte kontraktet på datorn.
Idag ska jag bara deppa för att min dator inte vill fungera.
Det var många av er som reagerade på att jag skrev att min dator har kukat ur....hihihi....lite skoj tycker jag, att ni är så pryda.
image1092

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är mjukvarofel. Mycket på datorn, eller kanske ett program som kör i minnet. En överfull hårddisk?

2008-03-23 @ 09:27:05
Postat av: Linda

Kan vara virus oxå

2008-03-23 @ 09:29:59
Postat av: Nina

Jag tycker verkligen synd om dej nu..jag förstår krisläget
KRAM!

2008-03-23 @ 09:41:16
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Fråga någon annan från ditt jobb som oxå har hem PC vad det står i kontraktet. Stackars du! :o(

2008-03-23 @ 09:58:23
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0