Mina två bebisar

I dag ska min älskling till farbror doktorn.
Farbror Henrik har lovat att titta på henne.
Hur ska jag klara mig utan bebis då?
Hoppas hon blir frisk.
Jag har ju Jonnys maskin att blogga på men det blir inte samma sak.
Jag känner ju inte den maskinen.

Idag åker min andra bebis till Östersund.
Det blir lite stressigt, jag slutar kl 16 och hans tåg går 16.39.
Kl 17 ska jag vara tillbaks på jobbet för att ha möte.
Phu...stress, stress, stress.
 Nu ska jag stressa på jobbet, hoppas bilen startar nu då.
Jag glömde sätta i motorvärmaren i går.
TYPISKT MIG!



Kommentarer
Postat av: Anita

Jag är säker på att det kommer gå bra för bägge dina bebisar idag. :oD

2008-03-25 @ 08:33:04
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Linda

*Haha*....Farbror Henrik

2008-03-25 @ 09:22:34
Postat av: Nina

Jobbar du? *retas* hi hi

2008-03-25 @ 09:35:53
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0