Onsdag, en vanlig jävla onsdag.

Idag fick jag sovmorgon till kl 7, vet ni vem som vaknade kl 5.30?
Pigg som en nötkärna, kissnödig och hungrig?
Bara lilla jag förståss.

Det är lugnt på jobbet den här veckan, många barn har påsklov.
Då hinner man göra en massa pappersarbete som man inte hinner med annars.
Dessutom så får de barn som är på förskolan en massa uppmärksamhet.
Det känns skönt att kunna ge det, känna att man har tid.

Det är fortfarande kallt här i uppsala, med kallt menar jag att det är minusgrader.
Alltså inte -20, utan snarare -2.
Det är kallt för att vara det här vintern.
Vi har ju haft plusgrader i flera månader.

Idag stänger jag, jobbar sent.
Men det är egentligen inte så sent, vi slutar kl 17.
Man blir lite bortskämd med arbetstider när man arbetar på förskola. tycker jag.

Undrar hur det gick för Henrik och min dator i går.
*nyfiken*.

Kommentarer
Postat av: Anita

Önskar dig en bra, vanlig Onsdag!

2008-03-26 @ 08:33:52
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Lena

Jag stänger också idag, men 18.00. Suck!!

2008-03-26 @ 13:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0