Påskfint

Tänkte städa och göra lite påskfint här hemma ikväll.
Inte så lätt att hitta orken när man kommer hem 17.30, börjar med maten
och känner hur hela kroppen skriker: JAG VILL VILA!
Imorgon ska jag påskhandla och sedan pynta.
Jonny ska på after work, det är han värd.
Calle är sjuk igen.
Stackarn! hög feber och ont i magen.
Han spydde i natt.
Nästan alla snö är borta igen, förstod väl det.
Nu ska jag sätta igång en tvättmaskin och plocka disk runt halva lägenheten.
Tonåringar har en tendens att lämna all disk där de satt och fikade.
Det står glas vid datorn, på vardagsrumsbordet och i varje rum.
Det ska bli skönt att få 4 dagars ledigehet.
JAG LÄNGTAR!!
image1074


Kommentarer
Postat av: Marina

"Tonåringar har en tendens att lämna all disk där de satt och fikade.
Det står glas vid datorn, på vardagsrumsbordet och i varje rum."
...som hemma hos oss då..;o/

2008-03-19 @ 19:21:48
Postat av: Anita

Disk, tvätt, plock,städ - det tar aldrig slut!

2008-03-19 @ 20:43:47
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0