Sången till Karina Berg av Björn Gustavsson

Du är en blick och den är mörk och den är varm.
Och jag vill dansa med din midja i min arm.
Du är doften av viol, du är restskatten från ifjol.
Du är en helt fantastisk tjej, du är Beatles och Leila Key.
Du är glad och elegant, du är laktosintolerant.
Du är strösslet på en glas, du är det roliga i hasch.
Jag kan diska, laga mat.
Va i tid och aldrig sen.
Och jag tycker det är jätte kul att lyssna på problem.

Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg.
Denna sången är till dig, KARINA BERG.
Karina jag tror vi två passar bra ihop.
Häng med mig hem tilö Götet och gör slut med Kristian Luuk.
Karina du är ämnen på min fantasi.
Du är brödet man vill lägga korven i.

Du är hej och shepp o hoj, du är sodastreamad oboy.
Du är allt en man kan få, du är bättre än Die Hard 2.
Du är Jane och jag är Tarzan, gör slut med han från Hassan.
Du är vacker och unik, min pappa är rik.
Jag har 3 meter i tak, och laka utav sammet.
Du kan ta mitt nummer av Kristian, efter programmet.
Karina Berg mitt hjärta slår så hårt för dig.
Så gör slut med Kristian Luuk, bli ihop med mig.

Karina låt oss vandra natten vidare.
Dansa nakna tillsammans i en vattenspridare.
Karina jag står chanslös, jag är evigt din.
Jag vet att vi skulle passa bra ihop,
så komigen Karina gör slut med Kristian Luuk-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0