Söndagkväll

Ingen Skärgårddoktorn ikväll!
varför då?
Bara för att man skulle titta på Perelli istället.
Det ville ju inte jag.
Nu ska jag plocka lite innan Wallander börjar kl 21.
Om jag nu orkar kolla på det.
Jag är redan dödstrött.
Kanske går och sussar kudde istället.
I morgon ska jag påskpynta här hemma, om jag hittar pyntet.
Vår källare är en katastrof nu för tiden.
Man hittar snart ingenting där nere.
Vi har för mycket saker.
Borde ta en sån där rensningshelg igen.
Att kasta saker är en lisa för själen.
Bort med allt gammalt skit.



Kommentarer
Postat av: Anita

Våran källare är oxå en katastrof, fattar inte hur vi bär oss åt.

2008-03-17 @ 09:07:37
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0