Tidigt, tidigt och en konstig dröm.

Nu sitter jag här igen så här tidigt.
Idag är jag pigg iallafall.
Jag har lite huvudvärk, men den går nog snart över.
Blomflugorna håller mig sällskap.
Drömde en konstig dröm inatt.
Jag drömde att jag och Jonny satt i fängelse.
Jag var ledsen eftesom det snart är sommar.
Våran hund (som vi inte har) hade vi lämnat till Björn Hultgren
(som jag inte sett sen jag var 16).
Helknäpp dröm!
Ibland önskar jag att jag kunde tyda drömmar.
Undrar vad de betyder??
Det är lika trist väder idag som igår.....Bluähh!
Nu längtar jag efter lite solsken.
Ha en skön tisdag!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Va konstigt. Önskar också att jag kunde tyda drömmar. Några som jag har drömt har kännts så verkliga. Man vet ju inte. Jag har iaf en drömbok som jag tittar i efter jag har drömt något. Om jag drömt om en speciel hund så tittar jag bara på hund eller specell pers. Det är rikgt kul :D

2008-03-11 @ 09:09:54
URL: http://xiao.webblogg.se
Postat av: Nina

Amatör tydningen lyder! Fängelse- Du tycker att du sitter fast i den grå vardagen, längtar efter sommar och semester men det är långt till sommaren och frihet därför blir du ledsen. Björn förknippar jag oxå med att sitta fast. så, va det nå mer du ville veta :o)

2008-03-11 @ 18:52:20
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: cinis

Va konstigt Maggan..drömde att jag dog å blev en sjöjufru..for å strök omkring där alla badade å försökte smälta in så ingen skulle se min jätte fisk stjärt..

2008-03-11 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0