13 timmar

Rättare sagt 13½.
Så många timmar har jag varit på benen.
Vaknade kl 05.30, sedan har det varit fullt ös, medvetslös.
13 timmar innan man får sätta ner arslet.
Ont i fötter och rygg. Killarna undrar varför man stönar när man sätter sig ner.
Kom igen när du först jobbat en hel dag, sedan åkt direkt och storhandlat, hem
och ställt dig vid spisen och tagit reda på disk efter tre LATA TONÅRINGAR.
Hela kroppen skriker: SÄTT DIG NER MÄNNISKA!!!!
Nu väntar disken och litte tvätt, men först ska jag sitta en stund.

P.S NU har jag trådlöst modem så att jag kan blogga hela sommare i husvagnen.
Tror det ser ut så här.


Kommentarer
Postat av: Anita

Kul med trådlköst i vagnen!

2008-05-27 @ 20:29:06
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0