Barndomsminnen

Jag och min syster åkte på graven idag.
Första gången jag såg stenen med min brors namn på.
Det kändes sorgligt förståss.


Eftersom inte moster Maggan var hemma så åkte vi ut till Håkansta.
Det är min farfar och farmors gamla hem.
Min farbror Gunnar bor där nu.
                   
                                     Här i gamla ladugården bodde jag hela somrarna
Vi tittade i farfars gamla fotoalbum.
Oj, vilken nostalgitripp det blev då....förståss!
 Familjen Persson   Farmor Anna fyller 50 år.
 Lasse bror               Lasse och Anita
 Farfar Erik tar minuter
 Mamma Astrid har grillmiddag på baksidan.
 Familjen Munther   Lasse och Anita
 Matte och Maggan går kräftgång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0