Hur lyckas jag ?

När jag kom hem i söndags så hade Jonny och killarna städat
och gjort jättefint.
NU 2½ dygn senare ser det ut som Jerusalems förstöring igen.
Hur lyckas vi?
Alla bara lämnar sina saker där de står och går (även jag).
Disk, datorer, kläder, skräp. you name it.
Ikväll har jag kvällsmöte så då kommer jag inte att orka plocka.
Kanske i morgon för sen bor vi väl i husvagnen hela helgen, i allafall jag å Jonny.
Knut fick inte lägenheten btw.
Tjejen fick inte hyra ut den mer i 2:a hand så hon flyttar in själv.
DISAPOINTED !!! blev Knut förståss.
Men det kommer att komma fler erbjudanden.


Kommentarer
Postat av: Anita

Jag vet hur det är, begriper inte heller hur vi lyckas varje vecka. Här väntar lönesamtal hela dagen - vill inte - kan inte!

2008-05-07 @ 10:06:50
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Lena

Amanda och Martin vill också flytta in i egen lägenhet, kanske får de överta Martins systers i höst.

2008-05-07 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0