Ledig eftermiddag

På måndagar slutar jag kl 13.30.
Jag brukar ofta ha en massa att göra på mina lediga eftermiddagar, men
idag bestämde jag mig för att bara åka hem och lata mig.
Tänkte sätta mig på ballen och sola men nu är det molnigt igen.
Jag ska göra en inköpslista som jag ska inhandla i morgon,
men annars har jag inget att göra.
Eller rättare sagt så väljer jag att inte göra något.
För visst har jag att göra egentligen, det eviga städandet som aldrig tar slut.
Men det SKITER jag högaktnigsfullt i idag.
Visst är jag duktig?
Jag tror jag ska ta en cigg och sätta mig med min bok balkongen.




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag tycker att det är helt rätt när andra gör så, skiter i alla måsten och gör det som känns bra. Själv har jag otroligt svårt att bara vara och njuta i det som är just för stunden. Men du e dutti!

2008-05-26 @ 15:12:09
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Nina

SLUTA RÖK! Varje cigg tar ca14 min av ditt liv Tänk på den du!

2008-05-26 @ 21:53:51
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0