Migrän och Abstinens

Med en dundrande huvudvärk fick jag gå hem från jobbet idag.
MIGRÄN!!
Kl 11 gav jag upp och åkte hem.
Nu har jag sovit en stund och det värsta har gett med sig.
Jonny kommer hem i em och då ska vi packa oss ut till husvagnen.
I värsta fall så får vi väl åka ut i morgon då.
Typiskt.
Tänk om vi skulle ha suttit i en varm bil upp till Jämtland nu, det hade jag aldrig pallat.
Jag har inte haft migrän på 10 år, men efter jul så har jag haft migrän 3-4 ggr.
Jag ar svettningar på nätterna också.
TÄNK OM JAG HÅLLER PÅ ATT FÖRVANDLAS TILL EN KLIMAKTERIEKOSSA???
Hemska tanke!!
Är jag inte för ung för det?
Jag som nyss slutat gymnasiet....eller?
Jag har inget internet på campingen så nu kan jag inte blogga förrän på söndag.
Bye bye.
Jag kommer att få bloggabstinens.


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha det bäst!

2008-05-09 @ 18:38:16
Postat av: cinis

Tycker så synd om dej, jag minns när vi va bara LITE yngre hur sjuk du kunde bli..hoppas att de blir bra i lilla h-vagnen.puss

2008-05-09 @ 19:33:19
Postat av: Nina

Hej då rå!

2008-05-10 @ 19:03:01
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Anita

Bye bye!

2008-05-11 @ 00:15:08
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0