Nästa lördag ska jag...

...ha SCHLAGERFEST!
Det kommer en massa människor hit hem till mig och vi ska
kolla på schlagerfinalen.
Hoppas nu bara att Charlotte Perelli klarar sig till finalen, annars blir det en tråkig fest om
inte Sverige ska vara representerade.
Vi blir nästan 20 st på min fest sedan går vi ut på Etage.
Knutte ska också vara med med några kompisar.
Det blir jag och Jonny, Simon, Robin och Michelle.
Karin och Mats. Maria, Linda och Sofia. Knut, Madde och Emma?
David? Eva, Eva-Lena.
Kanske någon mer, kanske någon mindre, vi får se.
Det ska bli skoj ialla fall.
Det börjar bli en tradition nu att jag ska ha schlagerfest.
Detta är tredje året i rad.
Först var det Carola - I evighet
sedan The Ark - worring kind
och i år ska vi hejja på Charlotte Perelli och Hero.



Kommentarer
Postat av: Linda

LÄNGTAR!!!

2008-05-15 @ 17:39:26
Postat av: aAnita

Vill ju va me ju! Men jag har konfirmation nästa helg, alltså denna helgen skall jag till Tallin och nästa är det konfa. När är det Schlagerfestival egentlige....har ingen kol...!

2008-05-15 @ 18:41:35
URL: http://jamtlandspower.webblogg.se/
Postat av: Lena

Låter jätteskoj, vill också vá mé!

2008-05-15 @ 18:53:08
Postat av: Madde

Jag säger som Anita...när är det egentligen..? Trodde det va nu i helgen...tyckte det stod att hon redan va i Belgrad ju...hmm

2008-05-15 @ 19:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0