Nästan semester

Jag har 8 veckor kvar till semester men tack vare vår mysvagn så kan jag
njuta redan flera veckor före semestern.
Tack vare vår tur så fick vi plats på campingen.
Han har bara 5 långliggarplatser och det har varit omöjligt att få plats i
flera år eftersom de som redan brukar ligga där har förtur.
Just när Jonny ringde ägaren till campingen i februari så hade en av
långliggarna sålt sin husvagn, så då fick vi hans plats.
Tur tycker vi.
Jag vet att många tycker det är lite töntigt att campa, men jag och Jonny älskar det.
Det är klart att vi hellre hade haft ett hus vid havet eller en villa i Frankrike men när
valet är att tillbringa sommaren i en lägenhet i Uppsala så tycker vi att
vi har haft jättetur.
Vi kan sola, bada och njuta varje helg hela sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anita

Ja, iblasnd skall man ha lite flyt med saker i livet som man vill. Kul för er!

2008-05-11 @ 19:27:23
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0