Regntunga skyar

Det är grått, grått, grått i Uppsala idag.
Men vi har iallafall ingen snö som i Dalarna.
2 dm har det tydligen kommit i natt.
Stackars satar.
Undrar om jag törs sätta Jonny på att städa balkongen i dag?
Han älskar inte mig när jag kommer med sådana där hemska förslag.
Men det vore ju trevligt om vi kunde sitta där ute i vår och sommar.
Jag har ju fullt upp med resten av lägenheten.....eller?
(psst! har inte börjat ännu, blev upptagen med lite Guitar Hero)
Tänkte också föreslå att vi skulle köpa hem kinamat efter vi varit på
Plantagen och köpt blommor till min balkonglåda.
Ojjojoj.....Jonny kommer inte gilla mig alls idag.
Vojne vojne.
 Scared 2 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0