Trött, trött, trött....

Jag räknade ut att jag varit ute i sex timmar idag.
Det märks.....jag är helt enkelt SKITTRÖTT.
Efter sex timmar i solen så är man rätt mör.
Efter jobbet så åkte jag och Jonny för att köpa lite grejer till husvagnen.
Det bidde varken baden baden eller ugn.
Allt var slut.
I husvagnsaffären skulle vi kolla på vindskydd, men de kostade 2500 kr.
Vi kör en vända på Blocket i stället.
Nu är kl snart halv nio och vi har precis käkat middag.
Jag är döööööd.
Borde göra en massa, men jag kommer bara ligga här som en dö sill.
BLUÄHHHHH!!

Kommentarer
Postat av: Anita

Varför är det alltid så att det man vill ha är slut eller kostar för mycket.

2008-05-08 @ 21:57:06
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0